יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

הרבנים לבחורים: אל תחזיקו פלאפונים





הרבנים לבחורים: אל תחזיקו פלאפונים 

לקריאת הכתבה: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/327864

אילוסטרציה
http://www.inn.co.il/static/pictures/718/718615.jpg

האמת? כל הכבוד להם.
   אני רואה אצלנו עובדים חדשים ש'גדלו על סלולר'. מוסחים באופן קבוע. כל הזמן מתעסקים עם הטלפון. מאזינים קבוע באוזניות (שדה מגנטי באוזן). חשופים לקרינה ברמות גבוהות. היות שהם מחוברים לאינטרנט אלחוטי, אני צריך להתרחק מהם (לפי מדידה) 7 מטר, כדי להגיע לרמת קרינה סבירה, שממנה צריך להתמגן. (נזק ביולוגי קורה ברמות נמוכות  פי עשרות אלפים). במדידות רבות שערכתי, הגעתי למסקנה, שאם כדי להגיע לחשיפה סבירה מ'סלולריסטים', צריך להתרחק מאדם שמשוחח בסלולרי לפחות 2 מטר, הרי שמי שמחובר לאינטרנט ויישומים אלחוטיים בסלולרי, צריך להתרחק בין 3 ל 9 וחצי מטר.
   אני רק מזכיר על קצה המזלג, שהקרינה שמציפה את הגוף ברדיקלים חופשיים הגורמים את מירב הנזק של הקרינה - שודדת מהגוף את מלאי הויטמינים האנטי מחמצנים (ויטמין C, וויטמין E, ועוד ועוד), ומשאירה את הגוף נטול הגנה. (לתשומת ליבם של כל מי שמבין את חשיבות אכילת פירות וירקות, כדי לקבל אנטי- אוקסידנטים). במצב נורמלי, כל תא בגוף  מותקף כ-3,000 פעם ביום ע"י רדיקלים חופשיים. כשמכניסים חולדה למעבדה וחושפים אותה לקרינה, מספר הפעמים שכל תא מותקף ביום ע"י רדיקלים חופשיים מגיע ל- 100,000 .
   קרינה גורמת לפריצת מחסום דם-מוח (BBB), דבר הגורם לכל הכימיקלים הנשאפים או המתקבלים בתזונה (כולל הפלואור הרעיל, באדיבות ממשלת ישראל), להגיע אל המוח, וליצור נזק כבד.
   שמעתי השבוע על בית ספר בנתניה, שההורים מתעקשים על למידה בטאבלטים מכיתה א'. אני מניח שאמרו להם שהקרינה עומדת בתקן. (התקן מגן מפני נזקי חימום, והשראת זרמים חלשים , ואינו מדבר כלל על נזקים בריאותיים. ברור שלא סיפרו להם את זה).

   מי מבין רוכשי הסלולרי שטרח להתעניין בנוגע לקרינה מהמכשיר, קרא שתקן הקרינה מתיר רמת ספיגה ספציפית (SAR) 2 וואט לק"ג רקמה. גם תקן זה, הוא אחיזת עיניים של התעשייה, היות והוא לא מדבר על השפעות בריאותיות, אלא על נזקי חימום. 2% מרמה זו – כבר גורם לשברים ב- DNAבתאים, דבר העלול לגרום למוטציות וסרטן.
   אני יכול לגלות להם בסוד... שחלק מהטלפונים הכשרים, פולטים רמת קרינה של עד למעלה מפי 200 ממכשירים רגילים !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה