יום רביעי, 25 בפברואר 2015

מה שלא סיפר לנו מוכר האלחוטי (כי גם הוא - לא ידע)

  מה שלא סיפר לנו מוכר האלחוטי (כי גם הוא -  לא ידע)


   קודם, נדבר על נזקי שידור סלולרי, וכאן -  אני מצטט לכם מדברי ד"ר זמיר שליט"א:

1. חוקר שבדי, בשם סאלפורד ועמיתיו בשודיה, גילו ריבוי מקרים של אובדן זיכרון קצר מועד, והופעת שיטיון זיקנה במשתמשי סלולרים כבדים, כבר בגילאי 38 עד 55 !! הם חקרו את התופעה בדימוי במוח חולדות, ומצאו שפריצת מחסום BBB קרתה בתוך דקות מתחילת חשיפה לקרינה סלולרית חלשה הנמוכה בהרבה מהמותר, וניכרה בדליפת חלבוני דם גדולים (בעיקר למוח (Salford et al 2003), ומזהמים כימיים מהדם, ונתגלו מוקדי נזק של תאי מוח מסביב לכלי דם.
   הנזקים חמורים יותר כשמדובר בילדים, כי מערכת העצבים עדיין מתעצבת, ותאי הגוף מתחלקים לצורך הגדילה (ובגלל זה ה-DNA שלהם פגיע יותר). גולגולת של ילד מהדהדת כתגובה לתדר בו אורך גל קרוב לגל בתדר של סלולרים, ולכן, המוח של ילד קולט את אנרגיית גלי השידור, בשיעור של יותר מ-40 אחוז בהשוואה למבוגר. נזקי השידורים הסלולרים ומכ"ם בתאי הגוף, חמורים יותר מקרינות רדיו FM, כי קרינתם נשלחת בפרצים (פולסים).

2. בעוצמה של 24 מיליוואט למ"ר - נגרמו שברים ב-DNA של תאי אדם (Marinelli et al 2004).

3. בעוצמה של 50 מיליוואט למ"ר - נגרמו סטיות בכרומוזומים במחצית הנחשפים, וכן אובחנו, לוקמיה שבץ מוחי, הפלות ועוד. עובדה זו נתגלתה, בעת ה"מלחמה הקרה" בקרב עובדי שגרירות ארה"ב במוסקבה, ובני משפחותיהם (עליהם הקרינו באופן מכוון לפגוע). בחישוב סטטיסטי הוכח שהנזקים היו מובהקים (Cherry 2000).

ועכשיו...בואו ונראה, כמה קרינה יוצ
את מטלפון אלחוטי. (אני מצטער על איכות הצילום). 
   אני ממליץ לכם בחום, שלאחר שתצפו בסרטון שמופיע למטה, תיקחו את הטלפון האלחוטי, תוציאו אותו מכלל שימוש (כדי שמישהו אחר לא יינזק ממנו), ותניחו אותו במיחזור אלקטרוניקה. אחרי שהתפרסמו מאות המחקרים בנושא קרינה, נראה לי, שאסור להחזיק טלפון אלחוטי בבית ! הוא מקרין כל הזמן, גם שלא משוחחים איתו, והקרינה שלו עוברת גם (!) דרך קירות. (קיראו את "סיפורי קרינה - 2"). ישנם כמה סוגים בודדים של טלפונים אלחוטיים שבמצב סטטי (כשהשפופרת בעריסה) מוציאים "רק" קרינה נמוכה. יש גם סוג אחד שלא מוציא, אבל בזמן שיחה - הוא מוציא די הרבה, כך שנראה לי שאפשר לדבר בהכללה על הטלפונים האלחוטיים, ולשלול אותם.
   (אני מכיר מוכר נחמד בחנות אלקטרוניקה, (נמכרים בה טלפונים אלחוטיים), שביקש ממני למדוד לו קרינה. הראיתי לו שהמשרד שלו מוצף בקרינה מהטלפון האלחוטי. חזרתי אליו אחרי שבועיים, והוא שמח להראות לי, שהוציא את הטלפון האלחוטי מהמשרד, כיוון שלא רצה לפגוע בבריאות של המזכירה שלו ).
   נכון, זה יותר נוח מטלפון קווי, אבל הרבה יותר נוח ועדיף,להיות בריא ולחיות.

                                                              אודה אם תשתפו זאת בקרב יקיריכם.
         
                                  עוד בנושא קרינה, תוכלו למצוא בבלוג שלי:http://readrad.blogspot.co.il

                                                                                        לילה טוב לכולם.
                                                                                                             מני       

2 תגובות:

  1. מני היקר!
    יש לך טעות קשה בהמרת יחידות ואתה מטעה את הציבור!
    אם תרצהאני אסביר לך

    השבמחק